Bara för att - 5 maj


Senastet

Låt du hörde: Rebecca Simonsson - Give me that O. -

Film du såg: Dumpa honom.

Mat du åt: Någon strimmelgryta med rostbiff. Mums!

Kram: Tragiskt när man ska behöva fundera men man fick den senaste kramen av. Men kom på att det var Johanna när vi fikade idag.

Puss: Vågar jag inte skriva.. ;)

Känslan: Trött men ändå busig!

Bråk: Tror faktsiskt att det är med pappsen.. :(

Resa: London!!

Glädje: SOL och att värmen börjar komma! = brun!

Längtan: Efter min lägenhet. Eller mer att få flytt in och ha inflyttningsfest!

Drömmen: Oj vad svårt. Ni vet att man ofta vaknar på morgonen och tänker igenom drömmen och tänker; denna ska jag lägga på minnet, men grejen är att jag aldrig gör det! Får börja skriva ned mina drömmar.

Personen du träffade: Träffade utanför familjen, så måste det vara Johanna!

Person du pratade i telefon med: Syster!

Personen du fick sms av: Syrran.

Gången du var utomhus: Några timmar sedan då jag åkte till Ica för att handla en drinkmix ;)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm, hela min familj har varit samland, men jag kommer inte ihåg det, för det var någ när jag var runt 3 år....  Om inte tidigare.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad, kan vara anonym på ett helt annat sett!

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Helst kött!.

Hund eller katt: Katt.. Långhårig ras-katt..

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, varför vet jag inte, har bara blivit så.

McDonalds eller MAX: MAX!!

Vin eller Öl: Vin var det första som slog mig, men några öl inte verkligen inte helt fel de med, beror på vilket humör och samanhang det gäller.

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Sverige har sin charm, men skulle svara utlandet.

Sport eller nyheter: Nyheter, sport suger!

Hockey eller fotboll: Jag gillar sporter där det händer grejer, så det blir nog hockey.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Ingen betydelse.

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

  1. Keso!!
  2. Kesella
  3. Creme fresch
  4. Lök
  5. Vitlök

 

Fyra saker du inte kan vara utan?

  1. Pengar
  2. Familjen
  3. Vänner
  4. Kärlek

 

3 saker du inte kan äta?

  1. Isterband
  2. Lever
  3. Hack-korv

Två saker som gör dig glad

  1. Familj/släkten
  2. VÄNNER och Bekanta

En sak du gör oftast flera gånger i veckan

  1. Tränar?

Var och fikade med Johanna idag, denna look fick det bli. Älskar min nya väska btw!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0