Onsdagen den 16 Maj - OSLO


Men så där ja! Nu känner jag mig som fisken i vattnet och är mer taggad än vanligt!

Igår strosa jag och Linsen omkring i Oslo för lite shopping, blev ett par nya jeans till mig. Sedan hade vi försökt hela dagen att ordna en överraskningsträff med Kickan som var omedveten om att Linn var i Oslo för att hälsa på henne! Vi lyckades!

Innan jag flyttade från Oslo i Januari så fyllde jag på mitt solkort med cirka 600 kronor. Så nu ska jag försöka sola upp dessa pengar när jag nu ändå är i Oslo. Så igår prövade jag ett solarium som man står i och får träning. Valde Fitness och tror aldrig att min kropp skakat så mycket. I morse blev det de gamla vanliga. Härligt!

Nu ska jag möta upp Linda på busstationen som kommer från Göteborg! Sen en sväng till Moas jobb för att sedan åka till Bogstaveien för lite shopping för att sedan avsluta med en hejdundrans fest i kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0