Fredagen den 11 maj -2012


När man deltar i vårruset kan man välja att starta i olika grupper. Springa, jogga fort, jogga, lunka osv osv... Det är viktigt att man respekterar detta då det blir ett hinder om folk ställer sig i springa gruppen och sedan går efter första kilomerten. Detta gör att det blir ett hinder för de som kommer efter och har valt grupp efter vad det tänker utföra.

Detta gjorde mig så sjukt förbannad igår. Detta ledde till att massa onödig energi gick åt till att springa, stanna, springa stanna och ziksacka mellan folk. Gaaah! Jag blev galen! Syrran bufflade sig fram med armbågarna och jag försökte hålla mitt humör i styr, men till sist gick det inte...

Vad jag gjorde vill jag inte gå in på detalj. Men jag kan säga att jag är nöjd över min instas, eftersom jag inte tränat de senaste 4 veckorna...... Så detta fick bli som det blev. Jag och syrran utgick från att ha en trevlig stund tillsammans, och det hade vi! Tjohoo!

Nu har vi redan lagt upp ett mål till nästa år. Och jag tror detta var ett sätt för mig att börja springa igen. För varför jag inte gjort de det senaste 4 veckorna har jag inget svar på. För när jag väl tränar, älskar jag det, för jag mår så sjukt bra efteråt!

Blött och regnigt, men många deltog ändå!

 

och jag var lite för aktiv på uppvärmningen så jackan blev äckligt brun-fläckig... :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0