Älskling du har blivit en tjockis....


Jag blir galen!! På all denna hysteri kring vad man bör och icke bör äta! Irritationen som kommer är nog för att jag inte själv kan styra över vad jag stoppar i mig. Eftersom jag bor hemma hos mamma i 53 dagar till, och anpassar mig efter vad som blir serverat på bordet så är det inte så lätt. Visst kan jag minska ned på kolhydraterna och annat onödigt. Det gör jag! Men det blir självklart inte i den mån jag vill ha det.

Jag vet och jag ser att jag kan gå ned i vikt, inte mycket men lagom. För jag tycker ändå att kroppen ska ha kurvor och något att ta tag i. Men ett handtag för mycket, ÄR trotts allt ett för mycket!

Så det kommer ske många förändringar i mitt liv om 53 dagar, och som sagt, SOM jag längtar!

Back to LCHF Dirr och inget onödigt sockersött i skåpen!

Men fram tills dess passar jag på att pröva lite nya recpet på bakverk till min bok jag tänker göra till mig själv. Så imorgon blir det Makroner. Men bara för att jag bakar äter jag inte, jag fryer in så mamma har att ta fram när hon får gäster. Jeg er en hyggelig jente!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0