21 Maj - 17 Maj i oslo med bilder


Ligger hemma i sängen och är dö sjuk! Försöker få tillbaka rösten och kunna svälja.. :( Dumma skit, ska snart iväg och jobba också. Men tänkte ge er lite bilder frn 17-maj firandet i Oslo hos de bästa, med de bästa!

Parad utanför köksfönstret



Påväg ned mot slottsparken


Moa och Walle. Tror aldrig jag sett Walle så stilig!


Blev bara hemska bilder på mig, men jag bjuder på det!


Jessi, jag Linda, Moa och Walle


Linda, Jag, Jessi, Moa, Madde. (jag är inte gravid)


Jag och Walle har tydligen skitroligt åt något!


Gick och tog en öl efter vi mött upp Linn på Kickans jobb!


Mycket folk!


Efter förfest, fest, efterfrest blev det en morgon ficka med Madde och Sebastian. Bra start på dagen!


Jag coh Jessi solar


Solar mina små älsklingar



Underbar vecka i Oslo och jag ska förska berätta lite då och då om vad vi gjorde. Blir så mycket på en gång annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0