Tisdagen den 27 mars


Har suttit en stund i solen (3h) och läst samt bara slutit ögonen och njutit av solens varma strålar mot min hud. Jag kan inte rå för det, men jag är verkligen en soldyrkare! Jag älskar att sola och känslan av att solen värmer kroppen och skapar en vacker brun färg.

På sommrarna kan jag ligga/sitta i timmar, läsa lite, lyssna på musik, eller somna (fast att jag inte ens är trött), just för att det är sjukt mysigt!

Men i dag fick jag en inre stress (ovanligt). Har det där %&¤¤#"¤¤&%&//()=)/&%¤&##"!!!!!!!!!!!!!!! provet på måndag.. Känns så jävla drygt att behöva göra omprov. Jag vill liksom lägga dessa veckor jag spenderat på naB och maB på hyllan och öppna ett nytt kapitel i boken. Men eftersom detta hänger kvar i en tunn tråd och den inte går att klippa fören på månag (förhoppningsvis), så kämpar jag på ändå.

Snart blir det träning, körde 30 minuter på crosstrainen + ben + mage igår. Lagom eftersom jag tränar i stort sätt varje dag. Fick syn på att jag ialla fall gått ned 1 kg.. Aja inte så mycket. Men jag äter fortfarande (nästan) allt jag vill och spyr inte av träningen. Så jag jobbar mig sakta nedåt i ett lagom och lugnt tempo. Sen är det ju också så att om man tränar,bygger man muskler, och muskler väger mer än fett, så om jag går plus minus noll och är nöjd med kroppen, skiter jag i vikten. :)

Lite orättvis bild på mig. Är absolut inte så där tjock i ansiktet.. :/ Men det är ialla fall MIN idol Maria Montazami, och jag! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0