Torsdag 8 mars - Stel kropp


Ibland undrar jag om jag verkligen ska utsätta mig för denna terror som återkommer varje gång jag varit och tränat. Kroppen värker och jag har svårt att röra överkroppen.

Gymade biceps och bröst i måndags, tisdags, rygg och triceps, onsdag en löptur, och idag tror jag axlar och ben står på schemat.

Så synd bara att när man börjar få upp hoppet om vår som leder till värme, börjar det snöa. Marken är täckt av dessa otäcka vita pulver....

Så tänkte försöka värma upp  min stela kropp genom att skotta snö (onödigt med tanke på att det snart kommer smälta ändå). Men skönt att röra sig..

Har totalbestämt mig, att om 3 månader, ska kroppen kännas bra. Alltså, inte någon banting, utan av dagligt intag av kost, kombinerat med träning varje dag (-söndag). Så hoppas jag att rumpan är på plats, benen snyggt muskulösa, och överflödigt fett på armar och överkropp är som bortblåst. Alltså en hälsosam kropp, men kurvor på de rätta ställerna. Thats it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0