Tisdag 6 mars- Tröttmössa


Båda arbetsintervjuerna gick bra, nu inväntar jag besked , men fortsätter ändå att söka.

Ligger i sängen och funderar starkt på att slå igen de små ögonen för natten. Är DÖDS-trött verklighen!
Mamma har fått för sig att hon ska ut och springa några dagar i veckan, vilket är toppen ,då jag också ska göra det. Men grejen är; Mamma har inte (trotts att jag trodde att min kondis skulle vara kass efter en längre stilla sittande period) samma tempo som jag skulel behöva ha för att få ut något av turen. Eller jo, nu ska jag inte överdria. All form av rörlighet är bra! Men ialla fall.

Som jag har tänkt mig är det träning/gym 4 dagar iveckan + 2 gånger löpning/jogging.. Idag kombinerade jag båda, eftersom jag inte kände av något av mamma och min lilla runda. Så i morgon åker jag antagligen till gymet för att springa där, eller så tar jag mig en vända här bland villorna själv.

Men nu sätter jag punkt för detta inlägg och slår igen datan och läser en bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0