Tisdag 20 mars



Det blev att springa på löpbandet i 30 minuter igår + lite träning av rumpan! Ett måste inför bikinisäsången! ;) Sen hem och duscha och sedan över till F för lite fika och massa prat.

Det som står på dagens schema är: Äta, Top Model, söka jobb, ev promenad med F och gym på kvällen. För att upplysa mig själv i framtiden, jag.är.arbetslös.nu. Skit värdelöst, hade ju varit lite mer skoj om solen viljat titta fram så man kunde suttit ute och fått lite färg och fräknar.

Försöker att lägga om min kost, inget drastiskt, men lite sådär nödvändigt. Smothie och ägg till frukost, lunch och middag vad som blir, men det viktigaste, inget småätande där emellan. Som igår tex. Skulle köra lillebror till Ica för han skulle köpa något godis till nationellaprovet han har idag. Stod där med min plånbok i handen och var sjukt sugen. Men NEJ Erica. Det blev inget! Sen kommer jag hem och mamma sitter och mumsar olika kolor, mums! Men NEJ Erica, jag stod över det! Super nöjd tjej!!! :)

Nu blir det lite av ett favvoritserie som jag kollade på som "ung,liten", Förhäxad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0