söndag 18 mars


Visst är det jobbigt att åka tåg och att behöva anpassa sig efter olika personer och dess levnadssätt. Men ändå, har helgen hos mormor och Jessi varit super mysig. Gud vad jag saknar att umgås med mina närmsta vänner. Vi kände att vi verkligen inte ville varken dricka alkohol eller gå ut och svänga våra vackara ben. Så i stället valde vi att laga god mat och äta mums mums framför tven.

Jag fick även mitt hår klippt rijält av jessi på salongen. Visseligen ville jag inte klippa så mycket, men måste man det för att få fint hår, så var det lika bra. Så det var helt enkelt mitt beslut! Nöjd att det är fint och frächt ialla fall. Men nu ska jag införskaffa mig ricinolja, som egentligen är mot magen av något slag. Men jag ska använda det i håret för att får det att växa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0