Lördagen den 31 mars!


Känns lagom muppigt att skriva till mig själv, men samtidigt är det ett sätt för mig att missas eller kolla tillbaka och se vad jag gjorde den här tiden om några år. Kul faktiskt!

Varje helg blir man väkt av mamma eller Anders och storfrukosten är framdukad. Helgfrukostar är HELIGA! Ägg, nybakt bröd, jucie, massa pålägg, te och alla är samlade. Såna här stunder måste man passa på att njuta av. Snart bor jag ensam i en lägenhet, är student med kass ekonomi och sitter och gnager på ett torr brödskiva. Haha nej då, men ni förstår vad jag menar.

Jag sitter och väntar in att Pernilla ska komma. Vi ska gå en sväng på Bergvik. Jag ska kolla efter ett par byxor och en tröjar.. Inget märkvärkvärdigt, men trevligt!

Måste bara tillägga att det är fett nice att ha ett norskt bankomatkort med norska pengar på. De tar inte slut. Peppar peppat ta i trä!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0