Lördagen den 3 mars


Jag blir så väldigt glad när man vaknar och ser solens strålar kika in bakom gardinen. Idag bjuder dagen på allt från gemensam familjfrukost till Melodifestivalsäng, troligen i M-fors.

Efter att ha bott hemmitfrån i ett antal år, så är en familjefrukost det bästa jag vet. Under cirka 4 års tid, har jag antagligen hoppat frukosten eller suttit ensam med endast tven som sällskap. Det har fungerat det med, men det är alltid trevligare med sällskap.

På måndag, då ska jag köpa ett 3 månadersgymkort p KMTI. Det är ett relativt nybyggt gym (2 år sen). Nu ska de överflödiga kilona runt magen och på benen bort. Har bett Marcus att vara min PT under dessa tre månader, (sen måste jag väl ha kommit i så pass bra form att jag klarar att hålla igång själv?). Så vi får se i Maj om det hänt något och blivit ett resultat jag kan vara nöjd över.

Känner faktikst för att vara lite Wild and Crazy idag! Ladies night på Score i K-stad.. Nej, det blir det inte, men hade varit kul. Ska försöka bygga upp ett kontaktnät i K-stad som är liknande mig. Kan bli en utmaning, men har lyckats förr så :)

Träffade Linsen och Kickan i K-stad. Även om de inte bodde här, så lärde vi känna varandra här. Vilket har varit en fantastisk upptäckt !

Nu svamlar jag mest. Ska sätta igång och pyssla lite i mitt nya rum jag har hos mamsen nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0