Lördagen den 24 mars - What a night


Vilken dag/kväll/natt det har varit!!

Först mötte jag upp Johanna för lite chill i solen med äkta italiensk glass, för sedan en tur på stan, med avslut på Tempel, där vi åt middag. Jag valde natchotallrik med falkon fatöl. Åh herre jävlar vad gott det var! Hade riktigt trevligt och de blev några fler öl innan jag lämnade av henne vid bussen för att åka hem.

Efter de mötte jag upp F och hans killkompis gäng och spenderade resten av kvällen med dessa sköna grabbar! Hade riktigt trevligt och de var riktigt jordnära killar som man verkligen kan ha kul med..

Ett försök att komma in på krogen, eller försök, jag kom in (fast det var 23 års gräns). Men de var en annan kille gänget som inte gjorde det. Så först ett stopp vid Citygrillen för lite käk för deras del. Jag hade ju ätit för bara några timmar sedan. Sedan bussen med grabbarna hem till Skåre. Där det blev kaffe, och lite tv-spel. Eller ett försök för tv spel för min del.. :)

Sedan avsluades kvällen med ett långt och härligt samtal, och klockan stod på 05.30 när jag först somnade. Och vaknade 08.30.. Många timmarssömn, Jajjemän!

Men som sagt, jag hade riktigt trevligt!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0