Fredag 9 mars -


Its friday!!! Och det är en vecka kvar tills jag skriver mitt sista prov i naturkunskap. Sjukt ofocuserad just nu, men jag jobbar på det!

I dag var tanke att jag skulle åka till gymet och ragga lite killar på kvällkvisten. Hittils har jag fått ögonkontakt med några ialla fall. Så jag tror det ger resultat. Det som är ett lite mer minus är att jag tränar mycket gemensamt med Marcus, mammas sambos son. Så killar kan lätt misstolka och tro att vi är ett par. Därför är det extra viktigt att visa min flörtiga sida, trotts svett, rött ansikte och fula grimager! HA!

Nu ska jag gå och sätta på mig ett ansikte, alltså smink. BTW använder ett superbra smink, mineralsmink. Som läggers sig naturligt på huden och tränger in och ger en snygg hudton utan att se ut som fjortisar med två ton underlagskräm...


Använder även penslar från apoteket som heter ECO-Bambu. Super bra!

Glömde säga att igår, 8 mars, var internationella kvinnodagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0