1:a mars - torsdag


Sitter och pluggar Naturkunskap med den nya melodifestivals skivan i bakgrunden. Härligt när man känner att skrivande kommer igång och att man får assoeria fritt kring saker.

Solen skiner utanför och snön är helt borta, fast att barnen har sportlov. Tråkiga utomhus aktiviter, fast jag är rikgit nöjd över att det snart är vår! Men hade ändå varit kul om man kunnat åka skridskor.

Igår var det skottårsdagen, vilket betyder att det var den 29 februari som bara sker vart 4 år! Häftigt! Det var också dagen som kvinnorna har "rätt" att fria på. Men jag väntar nog minst 4 år till. Haha!

En sak som är helt sjukt egentligen är att om 4 år, har jag studerat klart! Om jag nu lyckades! Helt sjukt. 4 år låter långt, men om man börjar tänka efter, så är det inte alls långt. Det är liksom 3 år sedan jag fyllde 18 och det känns som det var iår.

Jag ska berätta om min helg i Roslagen och besöket av Linn och sällskapet från bästaste Jessi vid ett senare tillfälle. Nu har jag fullt upp med studierna plus att jag ska laga köttfärssås och spagetti åt Lillebror och Marcus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0