14 mars - Maria Montazami


Vågade först inte, men efter att ha samlat mod till mig åkta jag in till Karlstad Galleria Mitt i city för att träffa MARIA MONTAZAMI!

Kommer dit och det är en lite introduktoin på scenen. Sen är det dags för bildtagning för frivilliga. Maria är i Sverige för att lansera sitt nya läppstift för MAKE UP STORE. Först ut var Karlstad och sedan skulle hon vidare.

Men jag fick i alla fall gå före alla i Kön för att jag hade köpt hennes nessensär med 2 läppstit och en läppänna! Jag var super nervös, men jag tog ialla fall en bild och fick en kram och hon frågade hur det var. Åhh super nervös! :)

Men jag är jätteglad att jag gick fram och fick en bild för hon är som sagt, min stora IDOL! :D


Ska ta kort och lägga upp på sakerna, och även en "skin" jacka som jag köpte idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0