12 mars


Helgen har varit riktigt trevlig. (trotts mitt hysteriska anfall i provhytten. Hatar verkligen provhyttar, och att inse att jag verkligen gått upp i vikt är inge kul när man måste gå upp en storlek...)

Detta ska jag jobba på och det kan man säga att jag gjorde i lördags. Först var vi; Mamma, syster, lillebror och Marcus på IKEA och kollade runt, samt åt mat där. Sen en snabbis in på Bergvik, då min hysteri fick fart. Så efter det åkte jag och Marcus och tränade. Jag körde stenhårt på Crosstrainen. Nu jävlar ska jag bränna före jag bygger. Vill få fram musklerna under all överflödigt hud..

Melodifestivalmys på kvällen (trotts ett misslyckat försök till en mysig middag. Bakpotatis som stod i ugnen i 2 h och ändå stenhård. Ett sista tappert försök att få den färdig micrade vi den...) Loreen vann och ska reprensentera oss i Eurovison song contest i Azerbajan.

Söndagen åkte jag och mamma till IKEA igen. Köpte garderob till Marcus och monternade när vi kom hem. Men innan det hade vi en mysig frukost (även Pernilla eftersom hon sov kvar) och en härlig skogspromenad. Det är så härligt att vara ute nu när solen skiner och snön är borta. Jag blir så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0