I min nya lägenhet! 2 Juli

Sitter och skriver mitt första blogginlägg från min egen lägenhet och mitt eget internet! Flott!

Är super nöjd! Kom hem ganska sent i söndags och skulle bara visa mamma det jag hade städat innan jag åkte till Norrtälje i torsdags. Då kom världens överraskning! De hade varit super underbara och flyttat ALLA mina saker både de som stod hos mamma med familj och det som stod uppe i Uddeholm hos syrran och Andreas! Fatta vad de måste ha sitit!

Detta skulle jag egentligen gjort i dag, men då fick jag börja packa upp i går i stället! Super kul! Har hållit på hela dagen i dag och Mamma och Anders har varit här och monterat soffa och Köksbord.

Nu ska jag hoppa i badet och inviga badkaret. I morgon blir det jobb och bilder från Ossians 30 års fest från helgen kommer senare under veckan!

Jiihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0