23 juli - Elaka människor

 
Vad gör att en männsika har rätt att vara rent ut ELAK mot mig för att jag inte pratar värmlänska?
 
Försökte vara trevlig, prata osv. Då säger tjejen att Du jag pratar med dig när du lärt dig prata värmlänska. Jag försökte få henna att förstå att Norrtälje INTE är samma sak som Södertälje... Utan ligger flera flera mil ifrån och är en liten stad. Vad hjälpte de..
 
Kasta skit i ansiktet på en person utan att ens försöka lära känna en, idiotiskt. På vilket sätt har människan rätt att göra det? Ingen!!
 
 
 
Aja, tar nya tag och tänker att tjejen inte är värd det.. Lägger min energi på folk som är värd den!
 
Nu har jag precis jobbat 14-22 och ska jobba 07-18 i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0