18 Juli - Bildbomb

 
Varje gång jag vari påväg in och ska blogga har något dykt upp och bloggen har fåt lida medan jag haft skojj i stället. Inte gör det mig något.
 
Men nu kommer en liten bild-bomb!
 
Har tre igelkottar som strosar omkring i tid och otid på min uteplats. Söta, men den här rackarn fräse åt mig när jag skulle ta en bild!
 
Påväg till bowling med Ossian och hans bror med sambo + barn!
 
Och där har vi dom! Ossian och Nils påväg in till stan för en öl eller två.
 
Ossian var sämst på att ta bilder....
 
.....
 
 
På Score för öl och lite annat!
 
 
Besök av syster med de små söta!
 
Kan man inte bada ute, badar man inne!
 
Årets första svampplockning med syster resulterade i smaskig kantarellsmörgås.
 
Varit och kollat på bil..
 
 
Och massa andra saker jag inte har bilder på.. Men snart så, snart när jag köpt min iphone.. Då jädrans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0