Varför gör jag det?


Spenderade några timmar i Rimbo sporthall lördag och söndag. Och kom fram till att jag verkligen inte är eller kommer bli någon fotbollsfru..... Dö trist.

Fredagen blev lugn framför tven. Lördag morgon drog jag till Jessis jobb. Lite sol, lite fixa av hår...

Lördag kväll....... Lite vin, trevligt sällskap och avslut på morbergs bar.

Varje gång jag varit där, säger jag till mig själv att jag inte ska dit igen, meeeeen samma visa varje gång. Men nu är jag faktiskt sjukt less på mobergs.

Ser fram emot helgen, som kommer spenderas i Norrland hos bästa Linn! Men många dagar fram tills dess och jag måste hålla mig frisk. För just nu mår jag skit. Huvudvärk, ont i halsen och snorande näsa... Hatar vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0