Stoppa huvudet i sanden


Jag blir så less på allt! Idag är en sådan dag som jag känner att jag lika gärna kan ge upp. Men på något sätt kan jag inte göra det heller. För vad skulle jag göra då?! Inga studier och inget jobb..

Åhh vad less jag blir!

Hade lämnat in min uppgift och den visade innehålla en del fel.................. Det kan ju vara bra om han säger vad jag ska göra åt det? Inte bara skriva kommentarer om att jag missuppfattat lite av de.. Jag gör som strutsen, stoppar huvudet i sanden när det blir jobbigt..


Nu ska jag (i detta snöoväder) åka in till Campus och plugga matte i två timmar, sedan gå till biblioteket för att få lite extra hjälp även där för att sedan åka hem och ruttna......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0