Söndagar är söndagar, behöver inte säga så mycket mer


Kom precis tillbaka från en skogspromenad med korvgrillning som slutmål. Kallt, men det hade ändå sin charm. Förutom att jag var nyduschad i morse och nu helt plötsligt luktar jag grillrök. Mindre kul.

Nu sitter jag och värmer upp mig och doftar på lukten från ungen. Mamma håller på att göra sockerkaka. Mumsfillibabba!

Ikväll blir det mer mys med god mat och film.

I övrigt har jag alltid haft svårt för söndagar. Det är liksom slutet på veckan, och i morgon börjar en ny. Då sätter min stora tankebalong igång och söndagarna spenderar jag helst i en soffa med film och massa mat och godsaker..


Kommentarer
Postat av: Annette

Vart tog du vägen?! När kommer du tillbaka? Nu är det väl dags att börja med långpromenader igen? Jag tänker trotsa min älgrädsla och ta turen runt skogen. Tessan vill också komma i form och hänger med. Haha, litet kul att alla vill bli form till sommaren, vare sig man är 20, 30 eller 40 ;) Kram!



Ps. Förresten kan du väl komma över om du vill ha hjälp med matten, jag skulle tycka det var roligt att fräscha upp kunskaperna om ekvationer, och begriper inte jag så gör helt säkert Patrik det.

2012-01-23 @ 09:56:10
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0