Sømngångare


Igår hade jag en avskdsmiddag før mina ælsklingar i kollektivet och mina nærmsta vænner som ær kvar i norge. Var jætte mysigt och faktiskt god mat! Lyckades! ! !

Sen berættade Walle att mysteriumet om vem som nattvandrar på toan utan att spola efter sig ær...
Tydligen jag!!!
MEN VAA!!

Tydligen går jag på toaletten och kissar i sømnen och har gjort det under en ganska lång period utan att jag sjælv vet om det. Tænk om jag någon gång får før mig att gå ut eller laga mat, jag vem vet!

Eller nær jag flyttar hem till mitt hus, ( friggebod) att jag går samma strecka som jag gjort i den nuvarande lægenheten. Då hamnar jag liksom på utsidan i snøn! Tycker faktiskt att detta ær riktigt obehagligt! Vad som helst kan ju hænda!

Aja... Ska ta en fika min mina små søtnosar nu på mitt Cafe och sedan hem och packa ned lite mer saker.. Usscchaa buggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0