Sleep over


Blev en jættemysig gårkvæll / eftermiddag.

Linn och Kickan kom till mitt jobb før att fika nær jag slutat. Gick en svæng på stan før att kolla upp en sak. Sedan hem till mig, åt lite mat och snacka lite. Sen lite spontant bar det hem till Skønland, alltså Kickans och Linns boning. Dær blev det film mys med chips och dipp. Gott! Hærligt att tjejerna ælskar samma filmer som jag. Så vi såg på Tor! Mums vilken hunk! Kroppen, ojj ojj ojjj!

Fick æven hjælp av mina starka norrlæningar att kasta ut byrån från rummet ned till soprummet. Fy vad tragiskt allt kænns... Rummet ekar, och i dag ska jag ta ned gardiner och verligen packa det sista. Før i morgon kommer mamma och Anders før att hæmta mina saker... Tår i øgat!!!




Jo just de, ingen sømn gång inatt. Istællet låg jag och pratade om Potatisar enligt Linn!! Haha, jag måste nog vara den mest underhållande personen nær jag sover... Omedvetet.... Tragiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0