Skogpromenad och plugg


Började måndag morgon med en långpromenad iskogen utanför Karlstad. Riktigt skönt!

Blev inte riktigt som jag tänkt mig med turen hem. Skulle åkt idag på morgonen. Men det visade sig att biljetterna var slut, så jag blev kvar en dag till. Ska börja med en labberation i Kemi nu, skriva labbrapporten tänkte jag göra på tåget i morgon om mina studieplaner blir som jag tänk mig. (vilket de aldrig blir) Ska ta tag i och lägga upp ett eget schema till mig själv, där jag ska få in träning och studier, samt hemstudier.

Matten, ja herregud, den går som den går. Ska ansöka om en privatlärare snart! (eller?) Börjar få lite lätt ångest. Det som man ska läsa på cirka ett år, ska jag vara klar med om 7 veckor. Hunnit med 3 prov, varav ett nationellt. Och jag har kört fast helt och hållet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0