Sista dagarna i Norge


Har bestæmt mig før att ha en avskedsmiddag någon dag hær iveckan till de nærmsta och mitt kollektiv. Har lite ångest. Før har man avskedsmiddag, ja då ær det næra.... :/

Funderar  på att antagligen bjuda på tacobiff med hasselbakas potatis eller gratæng med sallad... Eller allas favorit: Tacos. Men det ær ett sånt vældigt jobb att hacka alla grønsaker...  Vilket problem va?


Pratade med mamma. Hon och Anders (sambo) kommer hit på fredag. Først kolla på mitt jobb och ta en fika, sedan kolla runt lite i lægenheten och den delen av stan jag bor (majorstuen), sedan gå på bio. Nærmare bestæmt på Coluseum, den bion som har 950 sittplatser. Inte bara før den sakens skull, utan før att det faktiskt ær den som ligger på majorstuen och ær nærmast.

Sen blir det en lite tur på lørdag runt slottet och en morgon fika på karl johan och sedan hem till Karlstad. Dær jag troligen landar på eftermiddagen någon gång.

Måndag, då bær det av hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0