önskar att jag hade en bastu + bubbelbad


Seriöst, nu är jag verkligen hemma... Det blåser, yr snö, svinkallt och bussen har redan åkt ned en gång i diket. Och jag kom hit för 3 dagar sen...

Första lektionen i Matte B i dag.. Haha. Satt och smålog igenom hela lektionen. Jag måste verkligen vara en idiot som inte fattar med en gång medans de andra gör det. Men jag kämpar på ändå. Hjärnan har fått 3 timmar matte i dag och är slutkörd!

Skulle ha åkt till Jessi för att fixa håret på salonen, men det är så sjukt kallt och jag orkar verkligen inte. Så ska åka in i morgon i stället.

Ska faktikst bli skönt med en lung fredag. Men hade gärna haft någon i soffan att krypa ned bredvid... :P
Eller suttit i en bastu och druckigt vin och bara mått bra.

Satt och funderade på om jag skulle ta ett bad. Men kom fram till att jag hoppar det. För det värsta är när man haft det varmt och skönt och sedan kliver upp och kroppen får en chock. Då var det helt plötsligt inte värt det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0