Februari kommer bli en bra månad!!


Är så sjukt säker på att Februari kommer bli bästa månaden på länge!!

Fredagen den 4
åker jag till Norrland för att fira bästaste Linn herself! Och blir kvar den helgen, men bastu och ett rejält födelsedagsfirande. Moulin rougeinspirerat 20-30 talstema på kalaset också!! iiihhh!

Fredagen den 10 åker jag till Värmland för att delta i Svenska Rally. På dagen blir det ut i skogen med täckbyxor och ryggsäck för att kolla på bilarna när de yr förbi. Kvällen slutas med alkoholhaltiga drycker.

Torsdagen den 16 fyller jag hela 21 år!!!!

Fredagen den 17
åker jag troligen till Oslo och hälsar på de bästa som är kvar!

Fredagen den 24 åker jag tillbaka till Värmland igen för att spendera mitt sportlov där. Hela? Vet ej. ;)


+ Allt detta ska jag hinna med en hel del skolarbeten och inlämningar samt prov.

Jag har stor tro på mig själv och ger mig fan på att jag ska klara detta, och allt kommer bli super bra!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0