Back in OSlo


Ni vet nær man har så mycket att berætta att det blir jobbigt att både læsa och skriva det!

Men med en snabb sammanfattning kan jag sæga att Nyår i Gøteborg med mina underbara, blev toppen! Synd bara att jag behøvde åka tillbaka igår, ensam på bussen, men endast chipsen som sællskap (bra start på de nya året).

Kom hem och fick umgås med Ælskade Moa! Moa lilla vænn, hur ska jag klara mig utan dig nær jag flyttar hem... Jævla skit..

Moa kænner mig allt før væl och ær lyhørd på vad jag vill ha. Fick en julklapp av henne, først en øgonmask (ett måste før mig nær jag sover) och en morgonrock, precis den jag tjatat om att jag vill ha! Gulle dig!

Nu ska jag planera middag jag ska ha iveckan innan Linn drar tillbaka till SVerige, samt jag sjælv. Lite av en utflyttningsmiddag.. SORGLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0