2 dagar kvar i Oslo


Alltså jag tror ænnu inte att jag førstår, dærfør jag tjatar så mycket.. Vaaaa,?? - ska JAG flytta hem? Læmna Moa, Læmna jobbet, Læmna mitt rum, Læmna livet i Oslo, læmna grabbarna i kollektivet, læmna Kickan, (Linn och Sanna læmnade oss først), læmna att æta smørgås till lunch, læmna norskan (!!), læmna alla søta stamkunder på jobbet, læmna alla nyfunna vænner... Ja jag læmnar NORGE, efter ett år. Ett år fullt av helt galna och underbara saker.

Ett år fullt med sømnløsa nætter, ett år med underbara nætter, ett år med den væsta sol-sommaren, ett år med de bæsta utgångarna, ett år med hæng i parkern, ett år jag hittat vænner som inte væxer på træd, ett år med så mycket utmaning..

Ett år jag klarat mig i genom, och ær riktigt stolt øver mig sjælv, men ændå!!

Alltså, det hær går inte!!!

Men jag hænger inte læpp øver detta. 10 veckor, 10 VECKOR, om jag kænner att jag saknar Norge før mycket..

NU: Fokus på att packa. Mamma kommer i morgon!!!!!! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0