Torsdagen den 9


Jag vaknar upp Aaahh, solen skiner igen,
dags för mig att gitta från lägenheten.
Men först alltid en dusch inte lukta usch, stå högt i kurs!

Detta förklarar min morgon.
Låg vaken från och till i natt. Många tankar.
Varav en angående vikten.
Börjar får lite ångest nu, och bestämde mig för at börja med att skippa kolhydraterna ett tag framöver.
Vi får se hur bra de går, men började ialla fall med en Brunsch bestående av:
Stekt bacon, kokt broccoli, stekt ägg och några färska champinjoner.
Så nu står jag mig större delen av dagen.

Måste ha mycket energi nu när jag pluggar och pluggar! Bomar hjärnan med information och kunskap. Så frågan är om det kan bli bakslag istället i morgon på provet. Kanske har rört ihop allt i stället.
Men jag har ialla fall lagt ned mycket mycket energi och tid på att plugga denna vecka.

Nu ska jag gå upp till Campus och plugga fram till 16.00 i eftermiddag!
Duktig tjej!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0