Torsdag 23/2 - On the train!


Min nattsömn har varken varit djup eller skön. Först kunde jag inte sova, sen när jag väl somnat vaknar jag efter bara någon timme och mår pyton.. Första tanken som slog mig var att jag var magsjuk. Men den turen var på min sista och jag kunde somna om.. I typ 1 timme.

Nu sitter jag ialla fall på tåget och ska åka till Roslagen. Ska handla lite saker som jag tänkte bjuda släkten på i morgon, minipajer! Sen på kvällen/eftermiddagen kommer LINN! Älskade Linsen kommer all the way from Norrland för att uppleva Norrtälje. Det glädjer mig så!

Nu måste jag nästan försöka sova lite. Ögonen svider, och huvudverken sitter som en rånarluva på mitt huvud!
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0