Tidsdag 21-02-2012


Känslan min kropp upplever varje gång jag tar i på gymmet. Varje gång jag pressar mig till det lilla extra. Den känslan är underbar och jag mår så sjukt bra av den känslan. Det går inte att beskriva, men helt otroligt!

Tanken just nu är att jag ska spendera lite pengar på att köpa några snygga träningströjor. Självsäkerheten blir större om jag känner mig snygg på löpbandet eller i en maskin.

Och som ni alla vet är detta "fettisdagen" som man ska äta semlor på. Så självklart har mamma köpt en semeltårta som vi smaskade i oss efter maten. Jättebra efter tränignen, men men , det är ju en gång om året!

Hade även bakat bullar idag till soppan, som var en potatis och purjulökssoppa. Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0