Tåget till norrland med en mink på huvudet!


Åkte iväg en sväng till Kista (även kallat utlandet enligt en hemlig källa) med Jessi igår! Blev lite nytt till garderoben som jag vart nöjd med!

Just nu blåser det kall luft från dörrarna på tåget. Trotts snöovädret och matteprov på morgonen (tror det gick bra denna gång) kom jag iväg. Så nu är jag i söderhamn, säger mig inget, men en bit upp i norrland ialla fall!

Ska bli en supermysig helg med galen outfit på Linns födelsedagsfirande i morgon! Can´t wait!! Hihi..


Mamma, om du läser det här, så köpte jag mössan som jag pratat om att jag vill ha med toffs på. Som du ser på bilden!

Till er andra, det vart en brun med en stackars mink på toppen. Var tvungen att fråga i affären vilket stackars djur som fick mista livet för att jag ska vara nöjd. Tydligen en mink då.. Stackars liten!
Jag slipper ialla fall frysa i kalla norrland, Prästmon, om någon vet vart det ligget (inte jag)...

I senaste rapporten fick jag veta att det är -24 och SOL!!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0