Söndag 19 februari - Träningsskor


Så där jag Erica! Nu har jag varit och tagit tag i min nystart på årets träniing. Har varit inne på Stadium samt Intersport. Ingen av dessa butiker hade min storlek (35) i vanlig träningsskor (!!!) eller nu ska jag inte överdriva. Det fanns några junoir skor i neon-färger. -NEJ TACK! Vill ju inte se ut som någon disco drottning på gymet dirket. Så i ett sista hopp om att hitta några, åkte jag , mamma och Anders till Team sportia. Där fick jag stå och pröva ut hur jag belastar foten osv. Faktiskt, utan problem, fann vi ett par, både perfekt efter foten, samt snygga!

Sen blev det även ett par träningsbyxor. Så nu finns ingen återvändå! Här ska tränas! Får se hur jag lägger upp det, men tror det blir mycket löpning kompinerat med gym, samt även lite spinning. Känns härligt att vara tillbaka i rätt spår igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0