Onsdag 22/2-12 - Inget att ha


Något hände igår, (förutom edrenalinkicken av gymmet) något hände med min svank. Konsigt nog har jag inte så ont i kroppen som jag trodde, men tanke på vilket jävla mördarpass dubbla dagar irad! Men det som känns är lendryggen. Det känns som någon sätter knivar i det varje gång jag rör på mig fel. Irriteradande.

Hitta jobb? Svårare än jag trott... Det Känns nästan som om att det är meningslöst att skicka in CV via nätet. Min nya taktik blir att åka in till "city" och gå och lämna in. Har man riktigt tur, behöver de någon deltid/heltid, fast att de inte orkar annosera om det.

Om någon puffar en på Fb, och man väntar i någon vecka innan man puffar tillbaka. Ska man räkna med att den andra fortfarande förstår att man är intresserad. Eller har man "bränt sina broar". Dels för att man varit tillbaka dragen och försiktig och för just puffen? Usch, det är för svårt det här.. Vill vara svårtflörtad, men jag är så dålig på det, för då blir det precis som nu.. Att jag ångarar att jag inte hört av mig, och att det troligen är för sent. Men egentligen är det bara ett prov på hur inresserad killen var egenligen. Hör han inte av sig, då är han inget att ha! Sätter PUNKT för detta inlägg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0