Måndag den 20 februari


En härlig promenad fram och tillbaka till Ica-Skåre för att lämna in mitt CV. Dock tror jag att det blir något jobb. Hon uttryckte sig mycket tydligt om att det är mer än någonsin som söker i år. Men jag nämnde ialla fall att jag kommer kunna jobba som deltid till hösten också, och det fick mig att inte mista hoppet. Hon sa att hon hellre anställer folk hon vet kommer att kunna jobba som deltider till hösten. Så we will see!

Har suttit och spanat runt efter recept till minipajer som jag tänkte bjuda på, på fredag då släkten kommer på besök hos pappa.

Är lite smått nervös också. Ska följa med Marcus och träna idag. På ett nytt gym, KMTI. Jag tycker det är läskigt för att jag inte vet vad jag ska träna eller hur det ser ut, osv. Men jag har ialla fall en snygg outfit.

Tror jag tänkte ta och springa på löpbandet i cirka 15 minuter. Köra lite ben och känna efter hur jag tycker om gymet. Det är super dyrt! Så det måste ju kännas bra. Får ialla fall se om jag överlever efter kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0