Lördag 13 februari


Jag tittar ned på min mage och undrar i viken månad jag egenligen är! Herregud vad mycket mat jag har ätit! Potatisgratäng + fläskfeelé gratäng, med äppelpaj till efterrätt samt choklad till kaffet/te.

tomater i botten på en ugnsäkerfrom
stekt fläskfeelé, som du lägger ovanpå tomaterna
Stekta champinjoner som läggs ovanpå
Sås gjord av grädde och smaken från stekningen + senap, kalvfond och lite peppar och salt om det behövs
På med bacon
Och toppa med ost
In i ugnen i cirka 20 minuter i 220 grader!

Mumsfillibabba!

Nu försöker jag hitta lite space i magen att fylla med chips och smågodis till melodifestivalen, deltävling 3? Jag har faktiskt inte följt de så bra. Tycker att det har börjat spåra ganska rijält. Men nu är jag hos mamma och det blir en lugn och mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0