Bara en i kortleken


Känns ganska konstigt att allt kan verkligen vara skit och kännas så meningslöst.
Sen helt plötsligt, som solen stiger upp på himlen händer det saker.
Helt otippat hör en av sig, kallar pesonen J och pratar, jätte trevligt. Vill nu träffas på en fika som snurrat i luften men aldrig landat och blivit av. Vad hände där liksom.

Sen har jag en annan taktik nu, jag tänker inte höra av mig, tänker inte engaera mig alls. NOT. Och vad händer? Jo, vi kallar personen T. Hör av sig. Jag är kort och tillbaka dragen. Tänker att nu fan tänker inte jag vara den som håller igång samtalet.. Lyckas, för nu är det inte jag som gör det. Den får kämpa för att få mig intresserad att vilja skriva något mer, eller ställa frågor. För det tänker inte jag göra. PUNGT

Så nu vill jag bara säga, det första som dök upp i mitt huvud. "Han är bara en i kortleken".
Kan få skit för det, men det skiter jag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0