10 dagar kvar som 20-åring!


Dagar, veckor, månader, år..... Allt går så fort!

Här går jag och blir 21 år om 10 dagar och har verkligen inte tänkt något mer speciellt med de liksom.. Hade det varit från tre år sedan, hade jag planerart denna dag flera månadr i förväg. Men nu.. Ja nu känns det nästan lite som om jag givit upp...

Tror ialla fall att jag ska baka en smörgåstårte och bjuda de som vill komma. Bara för en trevlig fika liksom. Känner mig nästan för gammal för att få presenter.. Tycker bättre om att ge bort presenter och se när andra blir glada..

Sen har jag en liten fundering på kladdkaka, eller mini cupcakes med någon söt dekoration. Hehe


Så här fin tårta gjorde jag till Moa förra året när vi bodde i Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0