OSLO- Du är i mina tankar!


Idag är verkligen en sådan dag jag saknar Oslo något så fruktansvärt! Jag saknar all spontanitet och alla vänner. Att man kunde, en ledig dag, ringa några vänner och styra värsta festen och dansa och ha kul hela natten lång. Vakna upp och ta på sig myskläder-delux och sedan bakishänga hela dagen i soffan och bara äta sånt som man är sugen på. Usch, idag är jag bitter på att jag valt den vägen jag valt.

Jag tänker tillbaka och tänker, att jag faktiskt kunde ha varit i Norge/Oslo nu, och levt livet i mitt kollektiv och mitt liv på jobbet. Usch vad jag saknar det! Sedan kunde jag faktiskt ha pluggat till hösten ändå!

Men men, nu är jag i denna situvation och finns inte mycket att göra åt saken, mer än att försöka ta vara på det som händer här och nu, istället för att tänka på vad som jag kunde ha gjort.... :(

Spontanfylla och fullt ös till Ronny oh Ragge med grabbarna i mitt kollektiv i Oslo.

 

Fick med tjejerna på en "Cheep Monday" alltså, en utång på en måndag! Galet!!

 

"lap-dance" på en arbetskollega på Max jag var lite sugen på just då...!! Och självklart var Linn och Kickan med!

 

Och varför inte en kväll på Barbera!! Åhh älskade men ändå hatade Barbera!!! (Freddan, Madde, Jag, Ponka, Jens, Matte, vilket gäng!)

 

Förfest och efterfest hos Madde i hennes lägenhet! Prins Philip (Freddan) var till och med på plats! Vilka tider!

 

Taggade brudar!

 

Förspel på "Skönland" med de bästa brudarna!!


Bronto-groggen serverad hos Skönlandsbrudaran! Ni är bäst!


Hur det kunde se ut efter en riktigt jävla bra förfest/efterfest på Majorstuen! Fyttirackarn!


Finbesök (Lina) och One Pieces :)


The one and onley; Moa Jakobsson! Du är och förblir min BFF!!! Hoppas du känner detsamma. Vi har gott egenom mycket, men växt oss starka för att vi klarat oss egenom dessa svårigheter. Saknar dig så otoligt mycket. Moa, det gör ont i bröstet! :( <3


Vilka brudar! Ni anar inte vad ni betyder för mig! Jag är så fruktansvärt glad att jag fick lära känna er och att jag har er kvar i mitt liv som mina vänner!! <3


Sanna-Baby, vilken kvinan du är, är så glad att jag får vara din vänn!!, Jag och Thommy, omtyckt inneboende i lägenheten, och tro eller ej, I Miss you!


Oh Baby vad ska jag säga! Du har en speciell plats i mitt hjärta och är min favvorit norrläningen, nu och för alltid!


Bästaste Kickan fyller år! Sanna är i sitt Ess och även Ida har hittat till Oslo, samt filuren Linsen! Vilket gäng! <3



Den här bilden väcker så sjukt många bra (och dåliga minnen) Bakfulla i Maddes soffa, men fint som snus mår vi!


Matte, kommer aldrig glömma din bål! Haha, Majs- Matte, saknar dig!


Walle, du kan vara ett "lortpärvo" men jag saknar att bo med dig i Oslo ändå!


Kan avsluta med att säga så här. Moa, vi fattade ett riktigt bra beslut om att åka till Oslo ett år, även om du blev kvar längre så hade vi jävligt kul under tiden vi bodde tillsammans! Fy satan gumman.! Kommer leva på ALLA minnen från Oslo länge!

Danne, jag hittade igen bild på dig, men trotts bråk och fula ord som "städ-hitler" så saknar jag sig så inibängen! Du var en riktigt lyssnare, en stabil vän att både bråka och prata med som vänner!

Nu har jag skämt ut mig tillräckligt. ! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0