40 saker om mig


Saker du inte visste om mig:

1. När jag var mindre var jag allergisk mot färgämnen. Och upptäckte att det är nästan färgämnen i allt!
2. Jag har svårt att bli kär.
3. Jag gillar att flörta, men när någon bli intresserad blir jag lite rädd och har svårt att hantera situvatonen.
4. Jag blir alltid, ALLTID bakfull efter att jag druktigt minsta lilla!
5. Jag har ätit p-piller i cirka 4 år.
6. Har nu iställlet skaffat p-stav. (inga bebisar här inte!)
7. Har aldrig haft någon könssjukdom.
8. Jag önskar vissa saker ogjorda. (vem gör inte dert)
9. Jag älskar att träffa nya människor!
10. Jag kämpar med att få den vikt jag önskar vissa dagar, andra svullar jag i mig massor och tycker synd om mig själv för att jag inte går ner i vikt och tycker att jag är snygg som den jag är och allt man får ta mig för att jag är JAG.
11. Jag har bara varit i; Danmark, Norge, Marocko, Gambia och Kroatioen, (snart England, London)
12. Trotts topp betyg i slutbetyg på studenten, har jag verkligen inget plugghuvud, men viljan.
13. Viljan har tagit mig långt, och kommer ta mig längre!
14. Jag har 18,3 i meritpoäng. Bra?
15. Jag lekte länge med barbie när jag var liten och älskade det.
16. Jar har haft en egen häst och längtar tillbaka till hästryggen och den frihet den utsände.
17. Jag har byggt en friggebod (nästan helt själv)....
18. Jag älskar min mamma, pappa, mina syskon, släkt och nära familjemedlemar.
19. Mitt längsta förhållande varade i 3 år.
20. Jag trivs bra som singel, men vissa kvällar saknar jag en famn att ty sig till.
21. Jag grinar lätt till sorgliga filmer ex Titanic, Pearl harbor, lejonkungen.
22. Jag har bott ensam från och till sen jag var 17 år.
23. Jag har bott i Norge i 1 år.
24. Jag är LIVRÄDD för ormar!
25. Jag umgås gärna med killar och älskar att jag kan ha killkompisar utan att det blir komplicerat!
26. Jag önskar jag hade längre överkropp/ben.
27. Min längd är 157,5 cm.
28. Skostorlek 35-36...
29. Jag är duktig på att skjuta mitt i prick med vapen.
30. Jag är livrädd för djupt vatten och har alltid flytväst på mig om jag är ute med båt om det finns!
31. Min största dröm är att ha en båt (stor) när jag är 30 år.
32. Jag är jätte sugen på att resa till ex, London, Usa och jobba som barnflicka eller liknande.
33. Planen är att jag ska plugga till hösten 2012.
34. Jag har haft 7 bilar samt 5 mopeder, fråga mig inte varför!!
35. Innan jag är 30 vill jag ha MC-Kort!
36. Jag är ingen djurmänniska, men gillar självklart vissa. (mest på avstånd)
37. Jag har funderat länge på att ta grönt kort i golf.
38. Snart har jag egen lägenhet, igen.
39. Jag gillar att blogga bara för att det är kul att kunna kolla tillbaka om några år vad man skrev om, inte för att bli tjänd. Men jag är ändå en bloggnörd, som följer ett antal bloggar varje dag!
40. Jag ÄLSKAR att läsa böcker, och letar efter en bokcirkel att gå med i!

Det får räcka för idag tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0