Torsdagen den 12 april


Har haft fullt upp att spana in andras bloggar att jag helt glömt bort min..! Ingen större skada skedd, men lite komiskt. Har blivit medlem i Bloglovin , så nu har jag värsta kollen på mina "favorit" bloggar.

Trotts att jag har köpstopp nu inför min flytt till egen lägenhet,så unnande jag mig två böcker igår. Elsas Mode och Elsas Värld! hittils rikigt bra serie!



Körde ett ordentligt pass igår på boxningssäcken och tycke vissat att det var jobbigt. Men inte trodde jag att idag, att jag skulle få träningsvärk av de! Och hela kroppen dessutom! Härligt! Nu blir det varranan dag, löpning/boxning.

Sprang även en vända efter att promenerat till Ica idag för att lägga det påskrivna hyreskontraktet på lådan! Yippii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0