Onsdag 04-04-12 - Dom tre musketörerna


Hade en super mysig söndag-tisdag i Norrtälje med Jessi och Moa. Jessi kom och mötte mig på söndagen på centralstationen och vi åkte gemensamt hem till henne efter en sväng förbi hennes familjshus. Vi åt god mat och hyrde film. Måndag följde jag med henne till jobbet på morgonen, vi köpte super god frukost. Sedan kom Moa, lilla älskade Moa! Hade inte sett tjejen sedan jag flyttade från Norge, alltså Första veckan i Januari!!

Jag var tvungen att sticka och skriva mitt förbannade ##¤%%&%/&( omprov... Åkte sedan tillbaka till brudaran på salongen. Just de, änligt klar och godkänd på naturkunskap b-kursen.

Åkte hem till Jessigumman och kollade på film, beställde hem pizza och bara mös och tog ikapp tid. Det var så sjukt länge sedan det var vi TRE!

Magkännslan så här efteråt, åh älskade vänner. Mina absolut närmsta och bästa vänner, mina soalmates, vad skulle jag göra om ni inte fanns i mitt liv och förgyllde min gråa vardag!

Tisdagen åkte jag med Jessi till salongen och så kom även Moa. Åt smarrig frukost även då, och efteråt åkte jag och Moa in till stan för att kolla runt lite. Tog en fika och det var dags för mig att åka tillbaka till Karlstad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0