Måndag den 9 april


Jag vet inte när jag var vid mormors sommarstuga (Väse) sist, och det måste vara länge sen, eftersom jag inte ens minns när det var. Så idag åkte jag och mamma dit,och mötte upp Pernilla. Tog en långpromenad runt sjön och åt påsklunch! Så trevligt.

Nu har jag precis fixat de sista med lite papper. Antagningen om höstens studeier, skatteverket för att få tillbaka skattepengar, och även skatteetaten (norska skatteverket) för att även där, få tillbaka penga.

När jag bodde i Norge, valde jag att ha en lite högre skatteavdrag varje månad, för att jag absolut inte ville ha restskatt. Norsk restskatt liksom! Så resultatet blev återbäring! :)

Vill bara visa mitt fina Thomas Sabo armband. Själv tycker jag att det räcker med dessa berlocker jag har på nu. Så detta är klart. Men jag har en till kedja som ska fyllas med fler. Har en till berklock också, den föreställer ett coctailglas med ett körsbär i, så jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0