Lördagen 7 April - Glad Påsk!


En blogg är en form av en ersatt dagbok i vår tid. Men jag kan ändå inte öppna mig helt och skriva det jag tänker. Vad man tänker kan till och med vara för jobbigt att se i bokstäver, meningar, sidor. Så mycket av det jag funderar och tänker på behåller jag i mitt eget bibliotek, huvudet!

I bland kan jag känna mig tvungen att skriva om gårdagen, fast jag inte vill göra det. Bara för att jag ska kunna kolla tillbaka och läsa om just de datumet senare i livet. Men jag känner liksom inte för det just nu.

Nu känner jag för att skriva om hur fint väder det är och att jag snart ska ut och springa en tur i solen för att rensa lite i mitt eget bibliotek! Kan vara bra de också ibland!

I år ville jag ge bort påskägg, jag menar, jag är ju trotts allt 21 år och är vuxen. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0