Fredag den 13

Jag att det är fredag den 13 känns verkligen inte, peppar peppar ta i trä!

Hittils har allt gått super bra!! Jag har gått ned 7 hg sen i tisdags, p-staven är på plats och de gjorde verkligen inte ont. Helt sjukt vad ett plåster kan bedöva bra! Nu sitter det alltså en plaststav i armen som jag inte känner något alls av. Så inga bebisar i min mage på illa fall 3 år!!!! Gud vad bra det känns!

Sen var jag iväg till arbetsfömedligen. Dit jag dragit mig för att gå bara för att jag tycker inte att jag ska behöva gå dit. Skrev in mig osv.. Sen när jag kom hem kom mitt 2a, eller 3e bra besked denna vecka. Något dimpade ned i brevlådan och det var minst sagt efterlänktat.

Utdraget från polisen!! Det jag behöver för att kunna skriva kontrakt på hemtjänsten, sommar jobb! Fattar ni hur glad jag är nu!! Att jag fått lägenhet, jobb och ja, p-stav på en och samma vecka! FUCK fredagen den 13! My life roules!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0