Fredag 13/4 det ekke meg, det er deg!


Sjukt nervös... (!!!!) Ska om 30 minuter åka in och sätta i min p-stav!! Åhh först är jag nervös för ingreppet. Är ju sjukt rädd för nålar ossv. Men denna nål är mer en tjock kanyl. Eller den är tjockare än själva staven eftersom man för in kanylen och sedan trycker in staven genom den rakt ini  armen. Och det enda bedövning jag har är några plåster... Känns lagom kul!

Sen är det också för att jag vet inte hur min kropp reagerar på staven och hormonerna i den. Många jag känner har det gått bra för, men vi får se hur det blir för mig. Peppar peppar ta i trä!

Sitter och lyssnar på Norska låtar, där av rubrikens namn! tillexempel denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0