För-och nackdelar


När man får två jobberbjudanden måste man jämnföra för och nackdelar. Vilket jag kommer göra nu..

Hemtjänsten:

* Ett nytt jobb som jag tidigare inte jobbat med.
* Hjälpa människor på ett annat sätt.
* Träffa människor som uppskattar det man gör. (förhoppningsvis)
* Mer rörligt arbete.
* Stressigt innan man fått in rutin på det.
* Lön? Bättre eller sämre än Ica? OB?
* Vara mer ute och förflytta sig.
* Finns chans till deltid till hösten. (då ligger det nära lägenheten)
* Kan bli moment jag tycker är mindre "fräscha" att utföra.
* Jobba i en grupp.


Ica:

* Redan jobbat inom matkjedjan i 3 år.
* Sitta mycket still i kassan.
* Få träffa många människor, (stressade, arga, otrevliga osv.)
* Lönen? OB?
* Ligger nära min lägenhet.
* Kan bli jobbigt om jag
* Plocka varor, sitta i kassan..
* Kan leda till deltid i höst.
* Jobba med F och F, kan bli för mycket..
* Har inte ansvar på folks liv.
* Kan bli inringd snabbt och vara på plats.


Nej vet ni, nu tänker jag inte tänka mer. Utan smälta detta.. Blir en film och ett äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0